CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 9 juni 2012

zwemdiploma!!



Hier weer een kaartje van mij. Deze keer een kaartje voor een zwemdiploma.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een magnolia stempel. Deze komt uit de serie The Winner takes it all.
Deze heb ik ingekleurd met copic markers. Deze heb ik pas dus dat is nog een beetje oefenen voor mij.
Daarna heb ik de stempel uitgesneden in een vierkante vorm.
Hier overheen heb ik een gripzakje gemaakt met gel erin. Het gripzakje kun je vullen met gel of doucheschuim. Deze vouw je dan om je stempel heen en maak je vast met dubbelzijdig plakband.
Het scrappapier wat ik gebruikt heb is van fancy pants design. De paperblock heet beach babe. Het is al een wat ouder paperblockje. Daarna nog wat bloemetje en andere decoratie's toegevoegd.


3 reacties:

petpan

Leuk gedaan.groet Wendy

Cora

geweldig hoe kom je op het idee gewoonhaar gel hahah geen idee maar hij is super

sigrid wasman

Wat een super leuk idee. Kaartje is echt heel leuk geworden. Ik ga het zeker onthouden.
Groetsels Sigrid

Een reactie posten